Uppriktighet: JA TACK!




Det tycker jag är jävligt viktigt, uppriktighet!
Varför ska man hålla på och linda in allt så fint för hela tiden?
Det bästa man kan göra är att säga som det är, man sparar både tid och man säger vad man vill ha sagt :)
Som bilden jag har valt att lägga upp, hade jag sett den snubben sitta där med den skylten, tro fan att jag hade gått och lagt i lite mynt i hans hatt eller vafan han nu hade valt att ta emot pengarna i. För jag av dom jag har sett som tigger pengar, dom tittar ju knappt på en, och så står det typ på skylten att dom inte har pengar till mat eller nåt, vafan ska dom med mat till, det fattar la alla att oftast går det inte till mat, det går till några folköl, och ja kanske nån cheeseburgare nån gång, men oftast inte. Och missförstå inte, alla är ju inte såna, men dom flesta är nog såna tror jag.

Haha nää all heder åt den snubben på bilden!
Keep it real, keep it simple!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0