Mår bättre nu iaf.



Jaa, natten va ju inte rolig, och inte morgonen heller, har inte sovit en blund, har varit jätte ledsen och så.
Usch, va jag har varit ledsen... Så ögonen mår inte riktigt som dom ska nu haha :/
Men nu har det börjat bli bättre iaf!

Va till ABF idag på nåt infomöte om jobbgaranti för ungdomar..
Jag fatta typ nada, men jag förstod typ att man kunde ha rätt till utbildning eller nåt liknande, och det vill jag ju gärna ha :)
Och att man får pengar också :P Haha då lyssnar Sebbe minsann haha!

Och till dig älskling vill jag bara säga följande:
Jag är inte alltid den lättaste att vara med, men jag älskar dig i alla väder och kläder <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0