Mannen, myten, LEGENDEN!



- Operator! Give me the number for 911!

- Bart, with $10,000, we'd be millionaires! We could buy all kinds of useful things like...love!

- I'm normally not a praying man, but if you're up there, please save me Superman.

- Maybe, just once, someone will call me 'Sir' without adding, 'You're making a scene.

- Son, when you participate in sporting events, it's not whether you win or lose: it's how drunk you get.


Ja, listan kan göras lång med alla dom fina orden som han har spottat ur sig under alla dom långa åren i tv-rutan.
Jag älskar verkligen Homer, han är så jävla ball, han är i mina ögon, den killen som alla vill vara men inte vågar vara :)
Visst, han är inte världens smartaste, men han är ju så jävla cool att det inte finns ord för det :P
Om jag kunde skulle jag vilja vara exakt som han. För det kanske inte verkar som att han är världens bästa familjefar, men när det väl kommer till kritan så är hans familj viktigare än något annt, och det är ju det allt handlar om :)

Det finns ingen man som har skänt så många så mkt skratt som Homer Simpson!
Vi avslutar med ett sista citat:

 - I'm in no condition to drive...wait! I shouldn't listen to myself, I'm drunk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0