Måndag = Träning!



Jaa, så är det måndag imorn då, då är det träning som står på schemat. Jävlar va härligt det ska bli! ;)
Ska börja med att värma upp som vanligt med rodden, och sen ska jag banne mig köra på bicepsen, dom ska allt få sig en rejäl omgång. Och efter bicepsen så ska jag köra mage, det ser jag faktiskt fram emot, för enligt syrran så börjar det ge resultat, tydligen :) Och sen så ska jag verkjligen försöka hinna med ryggen också, för den va jag tvungen att skippa förra veckan ju, med allt jag hade för mig :P

Nää, ny vecka, ny bekymmer och nya lösningar :)

Kommentarer
Postat av: Denise dajnajs dellinore nisan what ever you like

tålamod, det är där det skiter sig haha

2009-01-25 @ 21:54:44
URL: http://inteutanminmossa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0