Jävla helvete!



Idag har fan inte varit en bra dag! Jävla helvete, säger jag bara!
Det började med att man gick till bussen, 1,4 kilometer, sen satt man på bussen, och när jag ska trycka på stopp knappen, NEJ DÅ FUNKAR INTE KNAPPJÄVELN!
Så jag va tvungen att hoppa av vid nästa hållplats istället, så gick jag därifrån till Freddie och mötte upp honom, och kolla på hans lägenhet, eller "knarkarkvarten" som han själv har döpt hela husset till :P Men det va faktiskt en fin lägenhet, och han hade fan fått dit alla möbler, så det va hur hemtrevligt som helst :)
Sen efter det, så gick vi ut och hämtade pengar, 200 spänn, mkt välbehövande pengar måste jag säga :)
Och Så skildes våra vägar åt, och jag var tvungen att GÅ från han upp på stan för att ta mig till Friskis. Tro fan att jag var svettig efter det, mkt kläder hade man ju på sig, och ett djävulskt tempo hela vägen, duktiga jag ;)
Sen väl på friskis, så värmde jag upp med dryga 1000meter rodd, och tro fan att jag var slut efter det, haha herregud! Men jag gav fan inte upp! ;) Efter det så körde jag axlar, och jag ökade med några kilo idag på varje grej, jääävlar vilka armar jag har när jag kör tungt, måste jag säga ;) Och efter axlar så blev det lite mage, för det va nån som hade den maskinen jag skulle ha, så då fick det bli det. Sen så körde jag triceps, också dom körde jag grymt hårt, ootroligt skönt faktiskt!

Jaa sen va det dags att springa till frisören, och det gick bra, blev as nöjd faktiskt, riktig snygging är jag nu! ;)
Och efter det besöket så bar det iväg till arbetsförmedlingen, och det gick också bra, fick påskriven fullmakt, så nu är det bara lönespecen som väntas så kan jag skicka in alla papper till försörjningsstöd :)

Sen gick jag tillsjukhuset och väntade på att morsan skulle sluta, och det gick relativt fort. Så vi åkte och hämtade syrran, Fanny och Fiona, och så åkte vi till Willys för att köpa lite mat. Aa tjena! Tror ni det va kö eller, asså folk va bokstavligt talat som gamar över varorna, helt sjukt :S Och att stå i den jävla kön tog fan 45-60minuter, och som grädden på tårtan så hade jag inte haft någon SNUS PÅ HELA DAGEN! Mitt humör va fan inte på topp idag asså. Seriöst jag hade fan lust att ta den där jävla kundvagnen jag stod med och rämma ner varenda äcklig människa jag såg, men så snäll som jag är stod jag bara där och spelade upp en film i mitt kära lilla huvud, om hur jag halshögg alla inne i affären, riktigt tillfredställande faktiskt haha :P

Men nu är jag hemma, har ätit tacos, och jag har banne mig köpt snus, General lös, mumsfullibibblan!

Och som jaghar saknat min Linnéa idag, jag tror faktiskt att hon är den enda som kan lugna mig när jag är såndär. Men hon va ju inte hos mig, så jaa, jag blev inte särskilt lugn :P Men om hon hade varit, ojojoj, då hade jag varit lugn som en filbunke <3

Nu ska jag bara vänta på att hon loggar in igen, måste få prata lite med henne, saknar henne så enormt! Guuuud va jag älskar den tjejen! <3

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Äsch då vilken dag älskling..

Och det är bra synd att jag inte va hos dig så skulle jag ha lugnat ner dig hjärtat! <3

2009-01-24 @ 00:00:42
URL: http://twistandshine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0