Inte som alla andra torsdagar.



Idag började dagen med att jag åkte in för att träna, ocg väl utanför gymmet mötte jag upp Danne och Magnus.
Eftersom att jag är inte helt 100% frisk, så va jag tvungen att avbryta träningen efter ett tag, ville inte överanstränga hjärtat, då vet amn inte vad som kan hända :P Kanske hade slutat med att man låg där på golvet och sprattlade som en fisk på torra land haha.

Men efter träningen så gick vi och åt lunch.. Och jävlar i mig, jag åt KEBAB!!! <3
Men det va en kebabsallad, så det va ju inga pommes med, men det va fan gott ändå! :)

Och så bestämde vi att aeftersom att Staffan fyller år nån gång nästa vecka och jag likaså, så ska vi fira våra födelsedagar tillsammans, inte nästa helg men den helgen efter :) Jäääävlar va skoj vi ska ha, fast man kan inte ha annat när Danne och Maggan är med ;)

Jaa sen åkte vi hem till Magnus föräldrar (Magnus och Maggan är inte samma snubbe), och så hjälpte vi hans farsa med att klippa häcken och sen åka och lasta av skiten på avfallsstationen.

Efter det så åkte vi in till stan och gick på marknaden, och jag gick runt och lukta på varenda godsak, för äta det får man ju inte gör, that's a big no-no! Och så mötte vi upp Maggan också!

Efter det så åkte vi hem till Danne och spelade Guitar Hero, väldigt underhållande faktiskt :9 Sen va det bara för mig att bege mig till bussen, och nu sitter jag här :)

Fast höjdpunkten va när min älskling ringde mig, det är alltd dagens höjdpunkt! <3
Du är så jävla hoppölst söt älskling
, så jag vet inte var jag ska göra av mig själv! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0