I telefonen med älsklingen <3



Det är så skönt att prata med Linnéa i telefon :) Och vi pratar om så bra grejer tycker jag, iaf mesta dels :)
Du är så fin älskling så det är sjukt! <3
Och så har jag tagit kort idag, ska ta det varje gång jag har tränat för att kolla hur pass bra resultat man får, för det kan ju vara ganska så roligt när man tränar efter ett tag och gå igenom alla korten och se förändringen som blivit ;)

Men nu ska jag inte göra nåt speciellt, ska vänta på att Linnéa ätit klart så skulle hon ringa igen, I can hardly wait <3

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Så söt du är! Jag älskar att snacka med dig också, dte är dte bästa jag vet, fast hela du är ju iofs det bästa jag vet! <3



You make me fall deeeeeeep in love! :')

Och jag älskar det <3

2009-01-22 @ 23:35:31
URL: http://twistandshine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0