Herr Åkerström

Jag har gått och blivit helt besatt av Fred Åkerströms "Jag ger dig min morgon", IGEN! :S
Jag va galen i den låten för några år sedan, och nu har jag fått tillbaks det :)
Inte för att jag lider särskilt mkt av det, för den är tamigsören vacker som få <3
Hörde orginalet för några dagar sedan också, den va också jävligt bra, men den svenska versionen är sååå mkt bättre :)
Den är så mkt vackrare på nåt vis än den engelska.
För på svenska kan man verkligen se hur han ligger där jämte sin käraste och bara njuter av att ha henne vid sin sida, och att han ger sitt liv åt henne. Den engelska versionen är lite mer att han verkligen vill väcka henne för att sedan kunna klappa sig på axeln för att han har talat om att han vill ge henne sin morgon och sin dag :P

Underbar låt iaf :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0