Gutten morgen!



Inatt så sov jag relativt bra iaf
, men det va ju synd att man inte kunde sovit lite längre :P
Uscha, ja då ska man inte till stan och stressa sig och trixa, fan jag vill inte. Men jag vill träna och jag vill tamigfan klippa mig, det är det viktigtaste faktiskt, för jag ser fan  ut som fan i året! :/

Saknar Linnéa väldigt mkt nu, tänk att det ska vara så jobbigt att bo så långt ifrån varann, det får vi fan ta och ordna snart, tycker jag! Undrar va hon ska hitta på idag... Haha jaa, inget jag behöver oroa mig för, hon hittar säkert på nåt skojsigt, för det är ju hon i ett nötskal, min lilla underbaring <3

Nää nu får jag borsta tänderna, och sen ska jag ta min sista snus ( men jag tror att jag ska vara en sån badboy att jag köper en ny ), och sen ska jag börja gå mot bussen.

KÄRLEK & RESPEKT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0