Goooood mooorning Sweeeden!



Somnade rätt sent inatt/imorse, och vaknade rätt tidigt, men jag känner mig ändå rätt utvilad. Det måste bero på drömmen jag hade om Linnéa inatt ;) Guuud va mysig den drömmen var <3
har tänkt lite på min och hennes situation, alltså att vi bor så långt ifrån varandra, och jag har tänkt att om hon skulle skaffa egen lägenhet inom en snar framtid, och hon frågade om jag hade velat bo med henne, så hade jag faktiskt inte tvekat en sekund, hade packat mitt pick och pack och dragit. Och även om jag hade fått söka jobb inom vården så hade jag gjort det också. Och jaa, jag har ju klurat ut att lilla Sveg är kanske inte det som lockar allra mest att bosätta sig här i Sverige, men Linnéa uppväger liksom allt det där. Hade t o m kunnat bosaätta mig mitt bland tallar och granar i översta Norrland med henne, om det skulle vara så, för när allt kommer omkring så är spelar det ingen roll var vi bor, i Sveg, i Örebro eller i en kartong mitt i centrala Göteborg, bara jag får bo och gå och lägga mig bredvid henne när dagen börjar lida mot sitt slut.

Jag vill så gärna bo med henne, och känna att det är faktiskt vi två nu, på riktigt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0