Freddie Death



Imorn ska man då träffa den gamla kåkfararen Freddie, eller Freddie Death som han kallades under sin tid som hårdrockare, min äldsta och bästa vän här i Örebro :)
Jävlar va det va längesen vi umgicks, och jag fattar inte varför för vi brukar fan ha roligt när vi umgås ( vi brukar dricka en del alkoholhaltiga drycker vid dom tillfällena också, kan ju förklara en del :P ).
Det härliga är att han har fan skaffats sig lägenhet den gamla räven, och han har t o m bjudit in mig dit, men jag har liksom inte fattat att han har en egen lägenhet :P
Ibland har man inte alla chipsen i påsen asså haha :)
Men så ska han ge mig 200spänn också, vilket är bra, för jag måste verkligen klippa mig så jag kan ta lite fler bilder (trots att ingen vill ha dom ) för det är fan tvär ballt att ta bilder ändå ;)

Och fredagen med med min son Alex, ( jaa vi är ju inte Far & Son på riktigt men det är vad vi brukar kalla varandra iaf ) blev inställt då han skulle vara barnvakt åt sin lillebror. Och jag som verkligen hade sett fram emot det, dricka vin och spela lite Gears of War II, bli lite berusade och snacka skit. Men icke! Det är la meningen att jag ska gå här hemma och ha tråkigt, utan nånting att göra, annat än att längta efter mig flickvän...
Usch, tvi och blä va livet ska vara orättvist!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0