Boomshackalack!



Då var måndagens bravader avklarade då...
Har varit jättetrött idag, men när jag väl var på gymmet så va jag stark som en jätte ;)
Ökade i vikter idag igen, det är för jävla härligt när man märker at det börjar ge resultat :)
UNdrar ni över bilde så är det jag och Danko, första eller andta dagen i Bulgarien, fulla som packåsnor va vi när det kortet togs :P Härliga minnen det där haha. Han och jag va liksom ordet "PARTY" personifierat haha. Man festade fram till 6 på morgonen sen gick man upp vid 10 snåret, och ja då va det ju bara att knäppa dom 5 första birorna sen bar det iväg till stranden och ligga där i några minuter sen bar det antigen iväg upp på rummet och hämta mer sprit eller så gick man till baren och utnyttjade happy hour ;) 
Men jag orkade ju tre dagar, sen kom baksmällan, och då va jag bakis tre dagar, så då va det inte mkt man orkade med haha. Men sen körde man igång igen!


Missing the party? How can I miss the party? - I AM THE PARTY! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0