Ändringar i planerna!



Har gjort lite ändringar i mina planer gällande kvällen
, det blir inte så att jag åker in och pillar stjärt med Freddie den här lördagen, utan jag styrde upp så att vi kan vara odrägliga tillsammans nästa lördag istället. För nästa fredag ska jag vara barnvakt igen, denna gången åt båda mina systerdöttrar, för morsan och syrran skulle ut och göra stan osäker då, så då kan jag ju bara åka direkt från Fatima till Freddie den dagen, blir 30 kr billigare, inte mkt för nån annan kanske, men för mig är det fan en bra peng :P

Så kvällen ska jag försöka att helt dedikera åt min älskling, för det är hon fan värd! <3
och sen så är jag ju som gladast när jag får prata med henne :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0