Vad framtiden innehåller?



Jag sitter här och tänker på vad framtiden innehåller, och om jag verkligen skulle vilja veta det egentligen?
Jag tror inte att jag skulle vilja kunna resa framåt i tiden och titta, för det förstör liksom hela spänningen med framtiden.
Fast man kan ju inte undgå att vara så jävla nyfiken heller!
Jag hade helst sett mig om 15 år med fru och 2 barn, och en helt galen snygg lägenhet, och jobbar som polis (eftersom att det alltid har varit min dröm) och att jag är väldigt lycklig med min livssituation.
Men man vet ju liksom inte vad som kommer hända och ske.
Jag vet iaf att jag inte vill bli känd, det hade inte varit nåt för mig,  jag är mer den som vill ha lugn och ro och rå om min familj, för det skulle jag tycka va det mest ultimata och mysigaste (:
Fast det vore ju inte helt fel att vinna 120 miljoner på lotto heller haha.


Familjefar, med volvo och hund, det kanske låter som världens mest tristaste liv för många, men för mig hade det verkligen inte varit det, inte alls! Vem har sagt att man inte kan vara en wild one bara för att man har familj?
Jag känner ju mig själv, och jag kommer aldrig bli tråkig, för jag vill jämt vara med om nya äventyr.

jag vet att jag inte har så många läsare haha, men jag frågar ändå:

Var ser du dig om 15 år? Har du blivit allt det du drömt om, pluggar du, är du ute och reser, vad som helst, jag vill veta! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0