På livets promenad...


Hon gör mig så varm och glad! Tillsammans går vi hand i hand
på livets promenad.


Inna jag träffade dig va jag bortkommen, jag visste inte va riktig kärlek var! Jag visste inte ens om jag var värd att någon tyckte om  mig eller älskade mig, tills du kom! Du tog min hand och lyfte upp mig till stjärnorna, du visade mig att jag faktiskt är värd nånting och att jag kan få nån på bra humör. Och du visade mig att jag kan älska nån så mkt som jag älskar dig! Varenda vaken minut tänker jag på dig, jag tänker på hur det skulle vara att få vara md dig och göra det du gör i just den stunden, eller det jag gör i den stunden. Jag tänker på alla vackra ord du brukar säga till mig, som får mig att känna mig speciell och att jag ibland verkligen är världens bästa kille. Ibland, när jag sitter på bussen hem från träningen, brukar jag sluta mina ögon och låtsas att du sitter bredvid mig i bussen, att du sitter väldigt nära bredvid mig och håller min hand, och hur du ler när jag tittar på dig...
Jag skulle aldrig kunna göra nåt för att skada dig, och det finns inget jag inte skulle göra för dig.
Varenda gång du säger dom tre orden, jag älskar dig, så växer sig min kärlek allt starkare i mitt hjärta.


Men det som hände idag... Du vet vad jag tycker om den smutsen, och jag har sagt att jag kan inte vara tillsammans med nån som vill göra det, jag kan verkligen inte det, för den smutsen har tagit ifrån mig en sån stor del av mitt liv, som jag aldrig kommer få tillbaka, och jag vill inte vara med om det igen, aldrig, jag vill inte förlora någon pga det!
Och om du känner att du behöver det för att orka med, då tror jag faktiskt inte du du behöver mig alls, för kan inte jag få dig att känna dig lycklig eller att du orkar med, utan bara med hjälp av det, då förstår jag inte vad du har mig till.

Men jag älskar dig och vill leva med dig, men jag kan inte göra det om du vill hålla på med det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0