Utgång ikväll och nytagna bilder

Jaha ja, då ska man till THAO ikväll, typ en pub, och sitta och umgås med sina vänner och KANSKE dricka några pivo, isåfall blir det IQ-metoden, varannan vatten, vill mer än gärna vara rätt nykter och klar i huvudet, men också i kroppen.

Det kommer nog bli ganska så kul tror jag, om alla kommer som jag hoppas ska komma, min "son" Alex, Elias, han är bara för underbar, Andersson, ja, han är ju Andersson, det behövs inte sägas så mkt om honom, och sen Krille, har sett honom och träffat honom på krogen när jag va pissfull, så det räknas inte, så då räknar jag att senast jag såg honom var studenten haha.

Sen måste jag bara säga att jag älskar min flickvän, hon är så sööt & gullig, ni skulle bara veta!

Har tagit bilder på hur jag kommer se ut i kväll också
Så, hur tycker ni jag ser ut ikväll?





Kommentarer
Postat av: .

skaplig =)

2009-02-28 @ 15:54:50
Postat av: Anonym

uppdatera lite vafan =P

2009-05-07 @ 00:09:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0