Träning på schemat!



Jajamänsan, imorn så är det träning som gäller! har ju varit sjuk i snart 2 veckor, eller sjuk och sjuk, men inte helt kry iaf, och då ska man inte träna, man måste ju tänka på blodpumpen så den inte lägger av helt och hållet haha.

Har faktiskt gått ner från 76kg till 70kg nu, det ni!
Och så ska jag faktiskt unna mig en kebabrulle imorn efter träningen, för det är jag så grymt jävla sugen på.

Ska träna mage imorn, så långt har jag kommit och kanske, och då menar jag kanske, kör biceps imorn, fast jag tror ändå att det blir bröst. Men mage har jag saknat som fan, för där har det fan börjat hända saker, ÄNTLIGEN!

Dagen i stort har inte varit alls bra, har blivit "hotad" att bli utslängd på gatan, bråkat med flickvännen, jaa, känt mig rent piss bara. För jag vill verkligen göra nåt av mitt liv nu, asså börja jobba eller utbilda mig till nåt jag vill vara. Det är så jävla påfrestande att gå här hemma dag ut och dag in och inte göra ett skit, och vara pank... Så ibland så tär det ju lite på psyket, och man blir lättirriterad, eller bitter, men det är inte min mening att vara det, det bara blir så, för att jag är så typ deppig över allt..

Men jaja, jag hoppas det vänder snart alltihopa :)
Och jag hoppas att snart få träffa min älskling också <3

Kommentarer
Postat av: Sofi

Mitt hjärta! Inte visste jag att du hade en blogg! Vilken underbar överraskning. Åh vad jag saknar dig. Nu var det alldeles för längesen jag träffade dig! LA är underbart, kom och hälsa på mig! JÄTTEPUSS/ Din S

2009-02-18 @ 01:22:03
URL: http://sofiragnhild.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0