There's a party going on!



Imorgon är det fredag, och då kommer Andersson hem från de  militära, och vi har ju inte umgåtts sedan han ryckte in, så jag tyckte att nu fick det fan vara nog!
Så jag bjöd med honom till festen imorn, det kan han ju vara värd när han sliter för Kronan, eller vad sägs?
Han hade nog velat att det skulle vara en massa flickor med på festen men det blir det nog inte, eller det vill inte jag, jag vill ha ren och fin kväll med massa fylla med kompisar man känner, orka med främlingar liksom, när vi ska fira min och Staffans födelsedag.

Men det kommer nog bli en lyckad kväll imorn, jag känner det på mig.
Får se till att inte pilla med mobilen så mkt bara, för då kan det lätt sluta i katastrof.
Och så är det ju gött att man bara kan promenera hem till Andersson när kvällen börjar lida mot sitt slut, istället för att behöva krångla med buss hem och GÅ 4 KILOMETER!

Men asså, är det så att man måste dricka på en fest för att ha kul, egentligen, eller har man minst lika kul nykter?
Berätta vad ni tycker! :)

Kommentarer
Postat av: Dress Like a Princess

Vitt :)

2009-02-12 @ 19:26:47
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0