Samtal med en som kan så mkt.




Har just pratat med älskling, och vi har verkligen pratat om fan allt ikväll. Det va hur jävla ballt som helst!
Vi pratade bland annat om politik, jämställdhet osv osv.
Och det va så jävla givande också, skönt att prata om rätt "viktiga" saker också.
Och så va hon så gullig mot mig också, och omtänksam, för jag har ju råkat på mig en förkyldning, och hostan är ju rätt ut sagt som hämtat ur en skräckfilm, och hon verkligen visade att hon brydde sig och hon rekommenderade flera olika kurer jag skulle försöka mig på för att det skulle bli bättre, och det ska jag verkligen göra också.
Och så gjorde hon en till sak idag som fick mig att känna att jag verkligen betyder nåt för henne, att jag är nån speciell.
Och det är det finaste nån kan göra för mig, och det gör hon så ofta hon får chansen till det!

Du är så jävla fin älskling, så jag vet inte vad jag ska göra...
Du kan verkligen få mig att må bra igen, när jag är så långt nere på botten man kan vara.
Och du förstår inte hur mkt det betyder för mig att du finns där för mig när allt bara känns hopplöst och mörkt ut.
För när allt är sådär mörkt och hopplöst, då är du det där bananskalet som gör att man verkligen ramlar och slår i huvudet och känner att man tamigfan lever till 100%.

Jag är så tok kär i dig att hälften hade räckt för att älska dig livet ut!
Jag älskar dig så himla mkt att jag ibland blir helt snurrig i bollen, och det finns ingen jag prioriterar före dig, du kommer alltid i första hand. Och så kommer det alltid att vara!
För jag kommer älska dig så länge mitt hjärta slår, och så länge min hjärna fungerar!

Kommentarer
Postat av: Linnea

Älskling då.. Du är ju bara finast, finast av alla finaingar som finns! Du är underbar, bäst, fantastisk, vacker, fin ja allt är du, allt och mkt mer.. Du får mig att älska så som jag aldrig älskat och det känns så skrämmande underbart <3



Jag älskar dig (: <3

2009-02-11 @ 23:13:13
URL: http://twistandshine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0