Nät-pedofiler ocn annat avskum, tvifan!


( To catch a predator, sjukt bra program, och nyttigt! )

Jag blir så FÖRBANNAD!!!!
Läste en artikel på aftonbladet nyss om hur dom lurade en gubbe som trodde att han skulle få träffa 13-åriga Linn, men istället konfronterades med nån aftonbladet reporter...

Asså, jag beundrar verkligen reporten, för hade jag själv konfronterat honom så skulle jag ju inte göra det med en mikrofon, det är ju ett som är säkert. Nej jag hade nog konfronterat honom med knogjärnet Bellinda, ett basebollträ och en gasolbrännare!

Vafan det är ju helt sjukt hur gamla gubbar kan ragga, och mer därtill, på flickor som är i deras egna döttrars ålder!
Det är så jävla vidrigt! Ååååh va förbannad jag blir!
Hur kan man ens tända på nån som inte ens är färdigutvecklad, både fysiskt och psykiskt?

Och den här frågan får mig att tänka på alla äckliga saker som åker, som ett exempel, till Thailand och köper småbarn.
Sånt sker ju liksom på öppna gator... Hur kan folk bara stå och kolla på?! Jag kan ju lätt säga att hade jag fått se nånting sånt så vet jag inte vad jag hade gjort. Men det hade nog inte varit lagligt iaf!

Och sen så tycker jag fan inte att sexualförbrytare ska få sitta bland andra likasinnade.. Fatta vilket nätverk dom bygger upp när dom sitter på kåken. Har dom inte haft kontakter när dom åker in så har dom ju förfan 100 kontakter när dom kommer ut! Sätt dom bland mördarna och alla andra, så dom får känna hur det är att sitta på kåken!

Och det är ju också lite vrickat hur svaga straff vi har i Sverige när det kommer till det.. "Våldtäkt av minderårig, 2 år", vafan är det för skit?!
Dela ut ett riktitgt straff istället! 2 år är ju ingenting jämfört va offret har fått lida, och troligen kommer få lida för resten av livet! Man borde komma på nån metod som kränker förövarna lika mkt som dom har kränkt sina offer.
Och jag förstår inte dom som säger att det borde vara dödsstraff på dom heller, för det är ett jääävligt lindrig straff, om ni frågar mig!

Det gör riktigt ont i hjärtat när jag tänker på alla dom som fått utstå nånting sånt, USCH!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0