Jävlar va det ska smälla!



Imorn är det måndag, och då är det träning som gäller, då ska jag ta i så musklerna dundrar som åskan själv! ;)
Eftersom att jag ska till Göteborg på tisdagen så kommer det ju inte bli så himla mkt träning den här veckan, men jag ska iaf försöka hinna med mage, biceps och kanske bröst imorn. Och eftersom att jag va lite sjuk dom sista dagarna denna veckan, så har jag en del att ta igen imorn!

Och nu är det bara 13 dagar kvar tills min Linnéa kommer <3
Hoppas jag iaf, hoppas verkligen att hon får ledigt, annars jävlar, då tar det hus i helvetet!
Åååh, då får vi fira alla hjärtans dag tillsammans, fatta mys-faktorn på det?! ;D

Har även sett att min träning ÄNTLIGEN börjat ge resultat, jag blir så glad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0