Irriterande sjuk...


(Nyårsaftonsbild, på nästan hela gänget)

Det är precis va jag är, irriterande sjuk! Det började i Göteborg och följde med hit. Enormt jobbigt, för jag kan ju fan inte träna när jag är sjuk, jag kommer ligga efter 2 veckor med träningen bara för det!
Och ja, som sagt så har jag varit i Gbg, för både jag och min lillebror fyllde ju år förra veckan, han 9 och jag 20 :)
Det va trevligt faktiskt, tårta och hela fadderullan haha.
Och så fick jag ju träffa min lilla systerdotter Evelina, och hon tyckte allt att det va skojigt att se sin Mobro Bastan tihi <3
Det är inplanerat med fest på fredag, men det vet jag inte om jag är sugen på, hade ju faktiskt ställt in mig på att få en kärlekshelg med älskling, men icke!

Nytt på käleksfronten:
Linnéa kan inte komma denna veckan, så jag kommer vara all by myself på självaste Alla Hjärtans Dag, it BLOWS bigtime! Kanske kan hon komma nästa vecka, jag hoppas på det men jag har inga förväntningar, för det brukar bara sluta i psykisk tragedi ändå...

Men jag älskar dig ändå, vad som än händer älskling! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0