Fredag, kärlek, fest och vänner på permission




Ja, då har det blivit fredag nu då! Idag ska man vara med vännerna och kröka lite då, en skön hemmafest med goa gubbar helt enkelt!
Och så kommer ju Andersson hem från soldatlivet nu i helgen!
Och han har ju inte festat sen han ryckte in, så jag får väl offra mig för honom och åka in och festa lite.
Men jag håller just nu på att bygga upp lite fest-stämmning, så man är lite taggad inför ikväll, fast det brukar jag vara, jag brukar jämt hålla god min och verka så rolig och trevlig, fast jag kanske egentligen tänker "herregud, ta mig hem"..

Pratade med älskling för en stund sen också, hon hade precis tagit lunch, och skulle gå och inhandla lite linsvätska. Tyvärr hade inte hennes dator kommit idag, och det tycker jag är synd för jag vet hur mkt hon längtar efter den. Min lilla älskling <3

Och imorn är det Alla Hjärtans Dag, och då ska jag uppvakta min käresta så in i Norden,
för det är hon värd! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0