Det är nu som livet är mitt!



Just nu så är mitt liv helt otroligt! Jag har nästan allt som jag vill ha..
Det enda som fattas är ett jobb haha.
Men annars så ska man fan inte klaga, för jag har både hälsan och psyket i behåll, och jag tränar och håller kroppen igång, och framförallt så har jag ju alltid min älskling också, det viktigaste.
Och jag svälter inte och jag har en kudde att lägga huvudet på, när John Blund närmar sig om nätterna.

Det är lite konstigt att människor ska klaga över allt egentligen, när dom har så mkt som andra inte har.
Det är synd att vi ska ta allt förgivet. Det känns lite i hjärtat när man tänker på alla dom som inte har nån säkerhet alls i sitt liv. Dom som inte vet när dom får mat nästa gång, eller vatten, eller var dom ska sova, om dom kommer leva för att se nästa dag och vad den har att erbjuda.

Vi är så hemskt bortskämda egentligen! Och det är ju jag också, det ska jag inte sticka under stol med...

Men just nu så är jag nöjd med i princip allt! :)

Det är nu som livet är mitt. Jag har fått en stund här på jorden.
Och min längtan har fört mig hit. Det jag saknat och det jag fått.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0